تعمیر دوربین کانن Canon EOS 90D در تعمیرگاه مرکزی دوربین

تعمیر دوربین کانن Canon EOS 90D در تعمیرگاه مرکزی دوربین

 

تعمیر دوربین کانن Canon EOS 90D در نمایندگی تعمیر دوربین کانن به مدیریت عمران قاسمی صورت می پذیرد . ایده آل دوربین به عنوان بزرگترین مرکز ارایه خدمات و تعمیرات دوربین های کانن در ایران به جدیدترین دستگاه ها و قطعات تعمیرات دوربین مجهز بوده و تکنسین های شاغل در بخش تعمیر دوربین کانن 90D از جمله برترین کارشناسان تعمیر دوربین کانن در این مجموعه می باشند.

لطفا توجه داشته باشید که نمایندگی تعمیر دوربین کانن Canon EOS 90D هیچگونه شعبه یا دفتر دیگری در خارج از شهر تهران ندارد و ساختمان مرکزی ایده‌آل دوربین ، عهده دار تمامی سرویس  ها و خدمات مورد نیاز برای تعمیرات دوربین کانن 90D در ایران می باشد .

 

دوربین کانن Canon EOS 90D یک دوربین دیجیتال عکاسی میان رده است که در درون بدنه آن از یک سنسور APS-C با کیفیت 32.5MP CMOS استفاده شده است . این دوربین مجهز به آخرین و جدید ترین پردازشگر ساخت کانن یعنی Digic 8 مجهز بوده و سنسور نورسنج آن به گونه ای به روز رسانی شده است که امکان تشخیص چهره حتی در زمان عکاسی با استفاده از ویزور را نیز فراهم می آورد. همچنین باید توجه داشته باشیم که این دوربین به فناوری Dual Pixel AF در طول زمان عکاسی با نمای زنده و یا در طول زمان های فیلمبرداری نیز مجهز می باشد و از این روی قادر به تشخیص و تعقیب سوژه های در حال حرکت با سرعت  دقت نسبتا زیادی می باشد .

این دوربین دارای یک ویزور اپتیکال با اندازه ای نسبتا متوسط است و صفحه نمایشگر ال سی دی آن دارای قابلیت کنترل کاملا لمسی بوده و کاملا چرخان نیز است . بنا بر اعلام نمایندگی تعمیر دوربین کانن EOS 90D این محصول قادر به عکاسی متوالی با سرعت 10 فریم بر ثانیه در زمان استفاده از ویزور و قادر به انجام عکاسی متوالی با سرعت 7 فریم بر ثانیه در زمان عکاسی با نمای زنده می باشد . باید توجه داشته باشیم که در هر دو این حالت ها اتوفوکوس متوالی این دوربین با سرعت و دقت نسبتا بالا در حال کار خواهد بود.

 

دوربین کانن EOS 90D یک دوربین مقاوم در برابر شرایط محیطی می باشد و وجود در گاه های اتصال هدفون و میکروفون ، درگاه اتصال USB-C و قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث نیز از دیگر ویژگی های این محصول پیشرفته کمپانی کانن به شمار می آید .

ویژگی های اصلی دوربین کانن EOS 90D به شرح زیر می باشند:

نوع بدنه : DSLR میان رده

حداکثر رزولوشن تصویر : 6960 x 4640

تعداد پیکسل های موثر : 6960 x 4640

اندازه سنسور :‌APS-C

نوع سنسور : CMOS

دامنه حساسیت ایزو : Auto, 100-25600

نوع مانت لنز :‌Canon EF/EF-S

حداکثر سرعت شاتر : 1/8000 sec

فرمت های تصویر برداری : MPEG-4, H.264

نوع درگاه کارت حافظه :‌SD/SDHC/SDXC card

یو اس بی : USB 2.0

 

آیا دوربین کانن EOS 90D دوربین خوبی است ؟

EOS 90D یک دوربین DSLR است که به لطف سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel عالی خود، هنگام استفاده در نمای زنده، مطمئن ترین عملکرد را دارد. در مقایسه، فوکوس خودکار از طریق یاب از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار است. این دوربین همچنین کیفیت تصویر خام عالی و 4K با پهنای کامل قابل استفاده را در یک بسته بندی خوش ساخت و آب و هوا و ارگونومی فوق العاده ارائه می دهد.

کسانی که به دنبال ثبت عکس از دوستان و خانواده خود هستند و هرکسی که به دنبال در اختیار داشتن یک دوربین  DSLR با کاربری آسان است می‌تواند به‌طور یکپارچه عکس‌برداری و فیلم‌برداری با استفاده از یک دوربین کانن EOS  کند. کسانی که قصد دارندتا بیشتر در نمای زنده عکاسی کنند ، این یک دوربین موثر و مناسب برای آنان می باشد.

 

کاربران در مورد دوربین کانن EOS 90D چه می گویند ؟

من دوربین جدید کانن EOS 90D  را بعد از ماه ها تحقیق خریدم. الزامات من برای خرید یک دوربین جدید  این موارد  بود:

 (1) EyeAF فعلی برای عکس‌های خانوادگی (2) نمی‌خواستم پول زیادی خرج کنم (تا 2000 یورو برای یک دوربین با دو لنز) (3) سیستم لنز ترجیحاً خوب، که گران نیست و اجازه می دهد تا در زمان های سفر زوم بزرگی داشته باشم من به سونی نگاه کردم ...

 

من از مرداد یک دوربین Canon EOS 90D  دارم. بعد از پشت سر گذاشتن کار با دوربین های  قدیمی تر من این محصول را خریدم و من خیلی به کار کردن با دوربین ها و لنز های DSLR وابسته هستم . به دلایل قیمت و فضا نمی خواستم به FF سوئیچ کنم. من از این دوربین جدید کاملا راضی هستم. برای استفاده و نوع کاربری من (عکاسی از مناظر، غیر معمول، خرابه ها، ماشین ها ...) این یک دوربین عالی است. هدف 100٪، فشردگی (نسبی)، هندلینگ و ارگونومی به شما این امکان را می دهد که احساس راحتی کنید. جوی استیک کوچک برای ناوبری در مناظر بسیار کاربردی است. 32 مگاپیکسل به خوبی مدیریت می شوند...

 

سلام به همه من دوربین کانن EOS 90D   خود را در ماه دسامبر خریدم زیرا مدل قدیمی تر 80D مورد علاقه من با تعداد شاتر بالا  داشت از کار می افتاد و من آنرا به مرکز سرویس دوربین کانن ارجاع دادم . من آنقدر دوربین کانن 80D خود را دوست دارم که می خواستم یکی دیگر از همان مدل بخرم. اما افسوس که حسگر به روز شده 90D جالب به نظر می رسید، من در عکس‌های پروازی از پرنده‌های زیادی عکس می‌گیرم و برخی از بررسی‌ها من را کمی عصبی کرده بود، اما فکر کردم برای خودم آزمایش می‌کنم و اگر راضی نبودم فقط آن را برگرداندم. بر ...

 

من 350D، 500D، 600D و 250D (2019) دارم. در مقایسه، 90D «بسیار رضایت‌بخش» است و در بیشتر جنبه‌ها بهتر از چیزی است که من داشته‌ام. اما سوئیچ پاور در سمت راست قرار دارد و هنگام در دست گرفتن دوربین باید دست چپ من آن را روشن کند. همچنین LCD به سختی با دستکش باز می شود، مخصوصاً وقتی روی سه پایه است. دسته باید در کنار صفحه و بزرگتر باشد. چیزی که من همیشه دوست داشتم واکنش‌پذیری دوربین کانن است. برخلاف پاناسونیک GH5 که من برای ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد